thebos

Palautus ja vaihto

Tuotteiden palauttaminen

Tuotteen palauttaminen, tilauksen peruuttaminen

Palautettavan kosmetiikkatuotteen tulee olla avaamaton, kokeilematon, käyttämätön ja alkuperäispakkauksessaan. Pahvipakkaukseen tai foliokääreeseen pakatun kosmetiikkatuotteen pakkauksen tulee olla avaamaton. Jos tuote on sinetöity esim. tarralla tai foliolla, ei sitä saa avata tai rikkoa. Tuotteen pitää olla ehjä ja myyntikelpoinen jotta palautuksesi hyväksytään.

Kaikilla tuotteilla on täysi 14 vuorokauden palautusoikeus lähetyksen vastaanottamisesta. Noutamaton lähetys tulkitaan peruutetuksi tilaukseksi. Emme lähetä epähuomiossa tai esim. matkan vuoksi noutamatta lähetettyä kirjettä tai pakettia uudelleen veloituksetta. Noutamattomista paketeista perimme lähetyskulut 2 × 6,50€ + 2€ Klarnan maksutapakuluja mikäli maksutapana on klarna.

Noudata palautusohjeita huolellisesti niin vältyt mahdollisilta lisäkustannuksilta.

Ilmoita palautuksesta asiakaspalveluun

Ilmoita heti asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteeseen info@thebos.fi mitkä tuotteet haluat palauttaa, liitä mukaan mielellään myös tilausnumero. Pyydä tarvittaessa lisäohjeita palautuksen tekemiseksi.

Palauta kaikki tuotteeseen kuuluvat osat (esim. käyttöohjeet ja mukana tulevat tarvikkeet tai siveltimet).

Edellä mainittu koskee myös virheellisesti toimitettua tai vahingoittunutta tuotetta.
Pakkaa ja suojaa palautetut tuotteet huolellisesti. Käytä samaa tai vastaavaa pakettia, jossa tuote toimitettiin ja sulje paketti huolellisesti. Pidätämme oikeuden vahingonkorvaukseen mikäli tuote ei palaudu meille käyttämättömänä tai riittämättömän pakkaamisen vuoksi palautuu vahingoittuneena.

Palautuksesta veloitamme aina 6,50€ toimituskuluja/suunta. Lisäämme ne laskuun tai vähennämme tilille palautettavasta summasta. Vie palautus Postin/matkahuollon toimipaikkaan ja pyydä kuitti palautuksesta. Säilytä kuitti tositteena palautuksesta.

Mikäli palautat vain osan tilaamistasi tuotteista, emme hyvitä maksamiasi toimituskuluja. Jos tilaamiesi tuotteiden yhteisarvon perusteella olet ollut oikeutettu maksuttomaan toimitukseen ja tuotepalautuksen jälkeen maksuttoman toimituksen ehdot eivät täyty, varaamme oikeuden vähentää palautettavasta summasta toimituskulut (6,50 € ).

Viallinen tuote tai kadonnut lähetys

Mikäli tilaamasi tuote on vioittunut tai lähetys kadonnut kuljetuksen aikana, on vastuu thebos.fi:n. Mikäli vastaanotat viallisen tai väärän tuotteen – tai tilauksestasi puuttuu tuote, ota yhteyttä asiakaspalveluumme viipymättä. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta. Kadonneesta lähetyksestä on ilmoitettava meille 30 päivän kuluessa tilauspäivästä.

Voinko vaihtaa tuotteen toiseen?

Verkkokaupassamme on vaihto-oikeus. Voit palautusohjeiden mukaisesti palauttaa avaamattoman ja käyttämättömän tuotteen joka hyvitetään vaihdossa pankkitilillesi tai laskullesi.

Tuotevirheen korjaaminen

Jos toimitettu tuote on viallinen tai rikkoutunut, voit tehdä tuotteesta virheilmoituksen asiakaspalveluumme – odota vastaustamme ja toimintaohjeitamme.

Takuu

Osalla myymistämme tuotteista on valmistus- ja materiaalitakuu. Tilausvahvistus/kuitti toimii takuutodistuksena.

Erimielisyydet

Erimielisyydet ratkaistaan tarvittaessa yhteistyössä kuluttajaviranomaisten kanssa.

Ostoskorisi on tyhjä